31 Ağustos 2010 Salı

sayıklamalar devam...

Köşe yazarı:Fanzinde yazamayan gider köşe yazarı olur...aha bu kadar da çok severim fanzini...

 

Cam çatı:Yıldızları görerek sevişmek...ama bence temizlemsi zor oluyordur yaw...

 

Şiir:Yaw orada bir masa var adam amuda kalkıp masaya bakmış antin etmiş kuntin etmiş lan manyak mısın düz bak masaya işte bizi de kendini de yorma yaw...

 

Kitap okumak:Yaw kitap okumak bana sohbet etmek gibi geliyor biri bir şey yazmış bana anlatıyor.EEE o zaman kitap okuyan niye bilgili oluyor,ben ce çok sohbet eden insana bilgili diyemeyiz....

 

Hayatta en nefret ettiğiğm şey dolaylamadır dalay lamayı da sevmem dolaylamyıda ciddiyim...direk ilişkiyi keserim arkadaşlıktan da silerim...

 

Entelin nirvanası proust:Ben gençken herkes proust diyo başka bir şey demiyordu hayır okuyanda yok ama proustta proust merak ettim gittim çiçek açmış genç kızlraın gölgesinde kitabını aldım işten çıkıp okumaya çalışıyorum 1. sayfayı geçiyorum uyuyorum ama alışkanlık yaptı sürekli aynı sayfayı okuyup uyuyorum benim masal kitabımdır aradan 11 yıl geçti daha birinci sayfadayım lan piravo bana...

 

Marksın kapitali:Nasılki müslümanlar kuran okumakla övünür marksın müritleride böyledir Hayır desenizki hayvan okuyanı gördünmü yemin ederim görmedimBir sürü sofide biliyorum kuran okumadan sofi oluyorlar ama kurandan örnekler veriyorlarMarks sever cemiyetide böle kapital kapital okuyan varmı no kapito Lan sanki merteb...e gibi ben kapitali okudum aha hemen madalya takalım alkışlayalım efferim keleş olum kapitali okudun...

 

 

Düşüncelere dalmış erkek:Sevgili içeri girer balkonda önünde kitap elleri şakağında yüzü ay ışığında parlayan erkek bulur.Lan kurnazspor beş dakka önce allah belanı versin fener şerefsiz guiza diye bağırıyordun osura osura maç izliyordun.Baktın çellist sevgili eve dönüyor açtın kitabı vurdun entele kendini.Vay kurnaz spor vay...

 

 

DUYARLI saygılı erkek:Sen sevgilinle ilgili sorunları anlatırsın o dinliyormuş gibi yapar ama hayatım sorun sende değil onda der.Meali şudur duyarlıe rkek seninle sevişmek istiyordur ve seni dinliyormuş gibi yapıyor.Sen sor bakalım ne dedim ben diye dinlemiş mi.Erkekler sizi dinlemez dinliyormuş gibi yapar.Ondan sebep ...iyi erkek yoktur kurnaz dost ayağına yatan erkek vardır...

 

 

Sıçmalar arasındaki doğa farkı:Erkek şıçması ile kadın sıçması arasındaki fark faşizm ve anarşizm arasındaki fark kadar nettirİki insan nasıl bu kadar farklı sıçabilir anlamıyorum Mesela kadınlar sıçarken klozetin heyecanını gördüm ama erkekler sıçarken klozetin can çekişen feryatlarını çok ilginÇBen yetiştirilmem gere...ği 22 yaşıma kadar kadınların sıçtıklarını bilmiyordum öğrendikten sonra daha çok aşık oldum onlara!

 

 

Entel şiirleri Davet ettin geldik içtin gene rakıyı başladın şiir okumaya,lan salak kendi şiirin diye bizi yeme,yarısı ahmet arif,yarısı brecht,yarısı nazım,yarısı lorca lan salak yedikmi şimdi biz bunu karıştırdın okudun bizde yedik allahın şapşalı,olum biz hayvanız sezgilerimiz güçlü koklayarak anlarız orjinal malı ...sen git gsf TAYFASINA OKU O ŞİİRİ.keline şaplak atılası tutmayın lan beni kesin döverim bunu!

 

 

Entel takkesi:Bir müslümanın sarığı takkesi başına taktığı herşey daha samimidir bir anlamı bir işlevi vardır...entelin ki ne boka yarar anlamadım...kimi o takkeyle cheyi yad eder...kimi ben hala solcuyum mesajı verir...kimi ben sanatcıyım göndermesi yapar...lan bok gibi kafanda duruyor...keli kapattın hacı anlamdık mı......hade buzlu rakın soğumasın..che bella che bella devam et sen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder