31 Ağustos 2010 Salı

sayıklamalar...


Erkekler konuşurken hep özgür kadınlar dan bahseder onu hayal ettiğini söyler...cinsel özgürlüğünü yaşayan,şarap ve tütün kokan özgür bir kadınla ise beraber olmaya cesaret edemez...özgür kadın sadece hayalet bir nesne olarak kalmaya devam eder...

 

Burjuvalar küçüğünden büyüğüne kabuktur içi boş bir kabuk...çok ciddiyim...içi bomboş sadece ambalajdan oluşuyor,ne yedikleri ne içtikleri önemli değil onlara nasıl sunuldukları önemlidir,boku çok güzel bir tabakta süsleyerek verin yerler,hiç bir zevk hiç bir beğeni onların sınıfına uğramadı...

dUBLİNDE bir pub ta siyah bira içip işçi sınıfından kardeşlerimle devrimci mARŞLAR SÖYLEMEK GÜZEL OLURDU...

BURJUVA VİCDANI NEDİR:BİR BURJUVANIN EVİNE GİRİN İRAN HALISININ ÜZERİNE BİLEKLERİNİZİ KESİN...GÖRECEĞİ DURUM HALISINDA Kİ KAN LEKESİNİN ÇIKIP ÇIKMAYACAĞIDIR...UÇUP GİDEN SOLUP GİDEN YAŞAMI GÖREMEYECEK KADAR KÖRDÜR...ONDAN DOLAYI BURJUVALARIN VİCDANI NESNELERE YÖNELİKTİR...

ya en sevdiğim slogan halkların kardeşliği,böle gözümünönüne trompet çalan jazzcı halay çeken kürt göçebe türk reno işçisi fransız çinlisi japonu irlandalısı nijeryalısı oturup uçurtma uçuruyoruz piknik yapıyoruz arada güreşiyoruz gibi geliyor...

Türklerin kımızı romantiklerin şarabı bizim entelelrin de rakısı var...yaw rakı üzerine 12 saat konuşuyorlar çoğunuda hiç anlamıyorum lan sonra sarhoş oluyorlar kimin aleti daha büyük diye kavga ediyorlar...sevmedim rakıyı entelin zemzemi gibi geldi bana...

Düşündümde ben vatan falan satmam lan hiçbir şey için satmam,satma eyleminin olduğu yerde ticaret var gibi geliyor,bir şey karşılığında bir şey satmak çirkin bence,ben kayıtsız kalırım bana ne lan derim ne veririm ne alırım...zaten vatan dünya bize dünyayı nasıl satalım...

BİR keresinde bir yazı okudum-kadın memesi için vatan satarım diye-lan niye meme hep merak ederim klitoris vajina değil de meme çok ilginç meme daha şehvetli diye mi...mesela şöyle dese bir klitorise vatan satarım daha iyi değil mi hem insanlar klitoris ne merak eder...

İşçi sınıfı:Ahmet altanın beş senede bir ruhuna fatiha okuduğu sınıf,öldü diyo tamam öldü diyoz bir bakıyoruz tekel direnişi patlamış,yaw işçi sınıfı ölmedin mi sen diyoruz yo diyo siz gözlüklerinizi takmamışsınız,ölse de ahmet efendi rahatlasa cenazesinde imam olsa...

Kadınlara oy hakkı:Yaw modern kadınlar atatürkü bundan çok seviyor...iyi oy hakkınız var ne oluyor gidip erkekleri seçiyorsunuz...Bence atatürk sizi sevseydi düşünseydi ikinci emre kadar erkekler boşalmayın derdi klitorisi vajinayı mecburi ders olarak okullarda okuturdu...bir toplumun kadınları orgazm olmuyorsa o toplu...m boku yemiştir diye veciz söz söylerdi bizde bunu devlet dairelerine asar atam atam diye ağlardık

Şapka devrimi:Lan şapka fabrikası kursak köşe oluruz...yaw bazen bana öyle geliyor ki önce şapka fabrikası kuruldu sonra şapka devrimi yapıldı...mümkündür lan niye olmasın...modernistler ne istediniz yaw sarıktan ben sarık görünce bir garip oluyorum üzülüyorum...devrim dedim o da ayrı bir hıyarlık halka şapka giydirdik devrimn oldu...

Enteller birleşin:Bütün enteller birleşse ne olur...bence vakko fular sanayi paraya para demez...bir bok olmaz...gene paraya para demiyor şerefsiz vakko...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder