31 Ağustos 2010 Salı

yılmadım sayıklamaktan...

ENTEL SEVİŞMESİ:Barda genç kıza sarkar kız tamam der eve giderler gidene kadar bir ton rakı içtin tabi...kız arzulu ve onu istiyor...filmi ileri saralım çok değil 8 dakika sonra...boşalmıştır ve derin düşünceler içindedir...suçu varoluşa atar falan der sartr der camus der biraz marks ta der...lan denyo yaşlandın içtin rakıyı da kadın bedenini de ruhunada saygın yok boşaldın tabi...sopayla dövülesi pislik...

 

ENTEL LAKIRDILARI:Düşünsel mastürbasyon hep boşal hep boşal hep yarı yolda bırak nereye kadar...

 

Fular: Canım fularKardeşim senin çektiğin çileyi çok az nesne çekti, sen bir kadının göğüslerinde ki teri silerken güzelsin uzak akrabaların kadınlarla cilveleşirken... Ah fular kardeşim ne işin var senin bir entelin boynunda hiç bir işe yaramadan orada bekler çile doldurusun ,of fular kardeşin ben bilmem mi o entel gece eve gittiğinde seninle burnunu sümkürür, allah belasını versin o entelin kardeşim özgür olacağın günler yakındır!!!

 

SAVAŞMA SEVİŞ DİYENLERE GÜLÜYORUM!LAN SİZ SEVİŞİRKEN SAVAŞIYORSUNUZ BU DAHA AYIP DEĞİL Mİ?SEVİŞMEK KIRKPINAR GÜREŞİMİDİR YAW KISPETLERİ GİYİP YAĞLANARAK KİM TUŞ EDECEK DERCESİNE!PEh SAVAŞMA SEVİŞ MİŞ!

 

ERKEKLİĞİN ÖLDÜĞÜ LEZBİYENLEŞEN BİR DÜNYA HAYAL EDİYORUM!BÜTÜN ÇOCUKLARIN KADINLAR TARAFINDAN BÜYÜTÜLDÜĞÜ BİR DÜNYA!HAYVAN KARDEŞLERİMLE KUCAKLAŞMIŞ KADIN VE ÇOCUKLARI HAYAL EDİYORUM!O GÜN MUTLULUKTAN AĞLAYACAĞIZ!O GÜN ÖZGÜRLEŞECEĞİZ!

 

HAYIR OYU ATANLAR, GENERALLER BİZİ İŞKENCEYE GÖTÜRÜRKEN BİZİ İZLEYEN ONLARI ALKIŞLAYAN VATANSEVER İNSANLAR DIR!!!EVET BİRA İÇTİĞİN ADAM SİNEMAYA GİTTİĞİN ADAM EVET EVİN DE AĞIRLADIĞIN ADAM ARKADAŞIN DOSTUN ,SENİN KATİLİNİ SEVEN ALKIŞLAYAN İNSANDIR!!!NE ACI NE TRAJİK!!!

 

PEH BE SAVAŞMA SEVİŞ SLOGANI DA BAYDI!SANKİ HERKES SÜPER SEVİŞİYOR,SEVİŞMEYİ BİLİYORMUŞ GİBİ!TAMAM SAVAŞMAYIN SEVİŞİNDE ERKEK 27 SANİYE SONRA BOŞALDI NE ANLADIM BEN BU SEVİŞMEDEN!DİYELİM Kİ ERKEK ORAL SEKS YAPMIYOR TİKSİNİYOR BU YÜCE KUDRETLİ KRALİÇEDEN BEN NE ANLADIM BU SEVİŞMEDEN!TAOCU SEKS HAYATA GEÇİRİLİRSE SAVAŞMA SEVİŞ SLOGANI ANLAM KAZANIR!!!

 

LAN TAYYİP GEMİ ALIRKEN BİZE Mİ SORDUN YA DA ÇOCUĞUNU ABD YE GÖNDERİRKEN LAN KEMAL KILÇDAROĞLU SSK YE MEMUR OLURKEN BİZE MI SORDUN LAN BAHÇELİ FAŞİST OLURKEN BİZE Mİ SORDUN LAN CİNDORUK MEZARINI SEÇERKEN BİZE Mİ SORACAKSIN LAN YAZICIOĞLUNUN UŞAKLARI SİVASI YAKARKEN BİZE Mİ SORDUNUZ LAN AHMET ALTAN AKP TAŞŞAĞINI YALARKE...N BİZE MİS ORDUN NE EVET NE HAYIR NE DE BOYKOT ANAYASALAR BABAYASALAR YAKILSIN!!!

 

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder