31 Ağustos 2010 Salı

kediler...

En başta belirteyim ben hayvan haklarına inanmıyorum...hayvan özgürlüğüne inanıyorum...Bekir coşkun gibi yavşaklardan da değilim...yada kokoş türcü hayvan severlerden...gündüz kedi-köpek hakkı mücadelesi...gece çipura-levrek rakı sefası...

Ben veganım ve hayvanları kardeşim olarak görüyorum...


Bir kedinin hayatımda böyle köklü bir değişiklik yaratacağını söyleseler inanamazdım doğrusu...


Kesinlikle sahiplikle alaksı olmayan bir duygu...garip bir şekilde o hayatını kontrol ediyor...bilmiyorum ama kontrol ediyor...


üZERİNE TİTriyorsun o istemese bile bunu yapıyorsun...balık mı istedi canı aman gidip balık bulayım diyorsun...


O nu sevdiğinde çıkardığı mır mır sevler gözleri ile belirttiği ifade inan seni sevginin tam ortasına götürüyor...


Yazı yazarsın kucağına atlar sevilmek ister dünyadaki hiç bir şey ondan değerli değildir...herşeyi yarıda bırakıp enerjisini sevgini ona yönlendirirsin...


Bir süre sonra fark edersin ki bu tıfıl yavru kedi sana hayat dersleri veriyordur gerçekten sevgiden değerli bir şey yok anlarsın...


Bir bakmışsın uyuz hareketsiz bezgin kedi duke elington çaldığında garip bir şekilde coşar eh sende durmazsın onunla coşarsın....


Bir bakmışsın ağacın tepesinde miyav miyav kediden geleneksel davranış kalıpları bekleyemezsin doğal olarak sende ağacın tepesine çıkarsın....


Uyurken çıkardığı soluk alışları bile çok güzel tek korkum şimdi o olmadan nasıl yaşayacağım umarım ben ondan önce ölürüm-))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder